Klacht: horloge kwijt

johan sloos op 17 januari 2022 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb in dec. 2021 online een smartwatch besteld bij Samsung, deze zou dezelfde week bezorgd worden, echter heeft de bezorger het horloge kwijtgemaakt (waarschijnlijk vond hij hem zelf mooi). nu moet ik wachten tot de bezorger hem heeft (teruggevonden). nu hoor ik al 3 weken niets meer omdat er een onderzoek loopt, ze kunnen niets voor me doen en moet wachten. annuleren kan niet, een andere opsturen kan niet. koop niets online bij Samsung, klantenservice is vreselijk, diversen keren gebeld, gemaild. heel veel spijt van mijn bestelling bij Samsung.

Gewenste Oplossing:

mijn geld terug, ik wil niets meer te maken hebben met Samsung.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door johan sloos