Klacht: gratis tablet bij aankoop smart tv

kyara3 op 21 januari 2013 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In november 2012 smart tv gekocht. Samsung biedt hierbij een gratis tablet aan, maar die moet je zelf aanvragen door middel van de streepjescode van je tv, aanvraagformulier en factuur naar Samsung op te sturen. Heb ik allemaal gedaan. Omdat ik nog steeds de tablet niet heb ontvangen, heb ik naar een helpdesk verschillelde mails gestuurd. Ze zeggen dat ze niks hebben ontvangen, Op mijn vraag wat hier dan aan gedaan gaat worden omdat ik de originele stukken naar hun opgestuurd heb en alleen de kopieen nog in mijn bezit heb, krijg ik helemaal geen reactie. Ik heb recht op een gratis tablet en die wil ik ook gewoon hebben.

Gewenste Oplossing:

als mijn gratis tablet binnen nu en een paar dagen wordt opgestuurd.

Alle klachten die gemeld zijn door