Klacht: gratis samsung tablet 7 nooit ontvangen

feirgil op 24 januari 2013 over Samsung in de categorie Electronica Merken

We hebben 27 december een fotocamera gekocht de nx1000 daar kreeg je een gratis Samsung tablet 7 inch bij tot op heden hebben we nog niks ontvangen Samsung zegt wij hebben geen aanvraag binnen van jullie en bank in zuster ook niet deze is ook eind december verzonden dus ze kennen de aanvraag niet terwijl we hem gepost hebben en ook gemaild hebben na vele malen Kontich te hebben gehad we moesten alles maar weer opnieuw opsturen nou dat hebben we nu dan maar weer gedaan maar aan de telefoon word je gewoon afgepoeierd ik heb er dus nu ook weinig vertrouwen in dat we er nog een krijgen terwijl we er gewoon recht op hebben.
We hebben alle kopieën van de papieren hier liggen wat we uiteindelijk verstuurd hebben en alle mails bewaard dus bewijzen genoeg van wanneer we het hebben aangevraagd en gekocht.

Dat we de tablet nog zo snel mogelijk krijgen ik heb alle papieren en kopieën van alles hier thuis liggen het is toch te gek dat je een camera koopt en denkt mooi ik krijg nog een tablet kado en dan toch gewoon niet krijgen.
Dis de enige oplossing is de tablet waar we recht op hebben.

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door