Klacht: Doodzwijgen

Jochem Jo op 30 januari 2025 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn Samsung Note 20 Ultra is via Samsung bij Dynafix aangeboden ter reparatie.
Ik heb deze ongerepareerd terug ontvangen,zonder aanwezige accu,missing IMEI nummer en naar recentelijk gebleken is,gewiste content. Hierover ben ik reeds 18 maanden in Whatsapp contact met Samsung,er zijn reeds verschillende tickets intern over deze zaak aangemaakt,doch nooit enige terugkoppeling/reactie van een betreffende afdeling vernomen.Ook is hier telefonisch contact over geweest,doch ook loopt het hier dood,qua voortgang in deze kwestie.

Gewenste Oplossing:

Vergoeding van telefoonaccu,gewiste content op telefoon en genoegdoening voor alle uren hieraan reeds besteed qua bellen en Whatsapp contact.Een ander exemplaar als vervang/genoegdoening,zou volstaan.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Er is een nieuwe brief gegenereerd voor de klacht over Samsung
Download hier uw brief

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht Jochem Jo

1 maand geleden - Deze melding,dat Samsung mijn klacht niet in behandeling wil nemen,is meer dan teleurstellend.

Reactie van de melder van de klacht Jochem Jo

1 maand geleden - Klanten 1,5 jaar al lang laten wachten,vooral niet communiceren en dan alleen via Whatsapp chats,waarvan ik steeds meer de indruk krijg,dat dit chatbots zijn. Zeer raar,voor een bedrijf dat o.a.communicatiemiddelen maakt en verkoopt.

Alle klachten die gemeld zijn door Jochem Jo