Mijn Klacht:
Op 10 mei heb ik een televisie besteld bij Samsung, die na twee mislukte pogingen op 25 mei is geleverd. Deze televisie was een cadeau voor mijn dochter, die op 6 juni 9 jaar werd. Bij het uitpakken en aansluiten op 6 juni ontdekte ik dat het scherm vol met barsten zat en dus beschadigd was. Samsung heeft aangegeven dat ik dit binnen 14 dagen had moeten melden, maar ik vind het niet meer dan normaal dat ik een nieuwe televisie ontvang of een korting op een nieuwe televisie, aangezien de defecte televisie al bij aankomst beschadigd was.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een nieuwe televisie opgestuurd te krijgen of een vervangende televisie met 50/50 betaling.

