Klacht: cashback 100 euro

rene Koorevaar op 13 mei 2024 over Samsung in de categorie Electronica Merken

tab s9 fe plus gekocht via coolblu .met aanbieding 100 cashback via link naar samsung . registratie formulier ingevuld en aan koop bon en foto met sernummer van tab s9 fe plus .krijg bericht u komt in aan merking dat op 04-03-2024 om 19:43 uur . en naar 6 weken krijg het .twee maanden verder nog niets.heb gebeld 13-05-2025 om 10 28 uur krijg te horen had er storing is geweest en dat ik er niet in sta. raar dat ik wel bericht krijg u komt in aan merking voor 100 euro terug .twee keer gebelt met klanteservice .ze kunnen niets voor me doe .ik voel me bedondert :ik had ook via anderen site gekoper uit kunnen zijn .en nu ben ik duur uit om dat systeen niet goed werk ,ik heb wat mederen bericht zitten lezen van mensen dit dat probleem hebben met samsung en je klacnt met koring en zo draa je met gaan betallen hebben ze wat .ik noem dit lokkertje . als klant voel op gelicht . ik vind dat zo cahsback alleen maar gelijk via de winkel moet afgehandelt moet worden en dat er verbot via samsung zelf .ik vind dat samsung zijn verplichteng moet naar komen

cashback 100 euro of terug namen via coolblu

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

Reactie van de melder van de klacht rene Koorevaar

1 maand geleden - klacht wordt niet sereus verholpen door klantservice en de persoon die acher zit luister niet goed en laat je ook niet uitpraten en je heb het idee .ik heb er geen zin in .en de nederlands taal komt hij slecht en ontduidelijk over en is kort af

Reactie van de melder van de klacht rene Koorevaar

1 maand geleden - samsung moet sereus achter product staan en zijn klanten .ook zijn klanteservive .dit gewoon slechte reclame

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht rene Koorevaar

2 weken geleden - slecht klantenservice kan niets oplossen en ze weten dat er storing is geweest en laten de klant in de kou staan

Alle klachten die gemeld zijn door rene Koorevaar