Mijn Klacht:
Eind oktober 2021 heb ik een smartphone, de Samsung Galaxy A52s 5G, gekocht bij bol.com. Ik heb toen (op 1 november 2021) deelgenomen aan de €50,- cash-bask actie. In de bevestiging van mijn deelname stond dat ik het binnen twee weken per e-mail zou horen als er gegevens ontbraken. Als alles klopte zou ik binnen negen weken het retourbedrag ontvangen. Ik heb nadien geen e-mails meer gekregen dus ik ging ervan uit dat het geld zou worden overgemaakt, dit is echter niet gebeurd. Op 12 januari 2022 heb ik 088-9090100 gebeld om te vragen waarom, maar na 10 minuten wachten werd plotseling de verbinding verbroken. Toen heb ik mijn vraag gesteld via whatsapp en kreeg ik te horen dat de aanvraag nog niet kon worden goedgekeurd omdat de aankoopbon ontbreekt. Ik heb echter geen aankoopbon van bol.com, maar wel een bevestigingsmail en die heb ik eind oktober bij de aanvraag bijgevoegd. Kunt u mij zeggen wat ik moet overleggen (en hoe) om alsnog voor de €50,- cash-back in aanmerking te komen?
(registratiecode NLD4822861VVBNC).
Gewenste Oplossing:
Ik wil het retourbedrag van de cash-back actie ontvangen zoals door Samsung beloofd.
