Mijn Klacht:
Halverwege november 2024 heb ik na lang sparen voor een nieuwe S24 Ultra gekozen, na het ontvangen te hebben en geprobeerd te hebben, moest ik constateren dat de levensduur van mijn batterij erg kort was, nog geen halve dag en ook niet na het opnieuw opladen. Dit meteen gemeld bij Samsung, die mij gevraagd heeft om een paar testen uit te voeren, daarna na weken later werd mij Vouchers toegezegd, ter compensatie gezien er tijd verstreken was, zodat ik tegen dezelfde condities een nieuw toestel met accessoires kon bestellen. Na dit ontvangen te hebben, bleek dit de afgesproken compensatie te zijn, ik moest meer betalen als ervoor en uiteindelijk werkte dit ook niet. Weer gemeld en dit zou opgelost worden. Maanden verder nog geen Vouchers, maar wel weer om een nieuwe test gevraagd. Weer toegezegd maar weer vragen ze wat geduld te hebben. Uiteindelijk na lang wachten proberen ze er onderuit te komen om mijn producten te laten retourneren, om zo hen gemaakte afspraak te ontlopen. Wat een zeer lage streek is.
Gewenste Oplossing:
Dat de Vouchers worden gestuurd of beschikbaar komt zoals afgesproken is.
