Klacht: Samsung J1

op 31 augustus 2016 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Mijn dochter haar telefoon was binnen een maand defect. 1 oortje van de koptelefoon functioneerde niet. Een andere koptelefoon geprobeerd en die gaf dezelfde klachten. Een medewerker heeft het ook nog met zijn koptelefoon geprobeerd en kwam tot dezelfde conclusie als wij. Het lag aan de telefoon.Telefoon werd opgestuurd en we kregen de bijbehorende papieren mee. Na 3 weken werden we gebeld dat de telefoon klaar was. Het weekend daarop ( toen heeft ze pas de koptelefoon gebruikt ) bleek dit niet het geval te zijn. Het ene oordopje deed het nog steeds niet. Toen heb ik contact met Samsung opgenomen en verteld waar ik de telefoon gekocht had en of zij mij verdere konden helpen. Uiteindelijk ben ik bij een winkel beland die reparatie werk doet voor Samsung. Wel ben ik nog naar de Media Markt gegaan. Als het niet goed is hoor je het graag toch? Er moet namelijk een nieuw onderdeel en een nieuw moederbord in. De collega van Media Markt vond dit vervelend en zou dit bespreken met haar leidinggevende ( voor als bleek dat wij ervoor moesten betalen ) Zij wilde overleggen of ze ons dan eventueel in de kosten tegemoet zouden kunnen komen. Heb mijn gegevens achter gelaten. Helaas heb ik nog steeds niets van de Media Markt in Emmen gehoord. Ik moet een half uur reizen en kom niet regelmatig in Emmen. Ik vind dit een slechte service. Mijn dochter heeft er zelf voor gespaard en is de telefoon nu al langer kwijt dan dat ze er gebruik van maken kon. Maar oke, de telefoon is nu ergens anders voor reparatie. Dat staat hier verder buiten.

Dat ik gebeld zou worden door een collega van de Media Markt in Emmen. Of gemaild, dit is me namelijk wel beloofd.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mawit@hetnet.nl