Klacht: Samsung galaxy s6 reparatie diagnose klopt niet in mijn opzicht.

op 31 mei 2016 over E-Repair.nl in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

ik heb mijn telefoon (Samsung galaxy s6 ) weg gebracht op 21 mei naar de kpn winkel omdat mijn telefoon een zwart beeldscherm aangaf met een witte kruisje onderaan. Ook praatte mijn telefoon met een rare robot stem. Toen mijn telefoon vervolgens weer beeld gaf lade hij niet meer op. Dit heb ik al een aantal keren gehad en de laatste keer heb ik hem naar de winkel gebracht en is die opgestuurd, nadat ik duidelijk heb uitgelegd wat er mee aan de hand is en dat ik dit al een aantal keren heb gelezen op internet dat er meerdere Samsung galaxy s6 gebruikers het zelfde probleem ervaren. In de winkel hebben ze mij vertelt dat ik waarschijnlijk een nieuw apparaat krijg als er teveel aangedaan moest worden. afgelopen zaterdag heb ik een email gekregen van jullie dat de reparatie niet binnen de garantie valt en ik zelf kosten mag betalen als ik wil dat die gemaakt word. Hier in stond ook in wat de oorzaak was van de zogenaamde schade en hier stond van alles in zoals vocht schade terwijl ik mijn telefoon nooit meeneem in de douche of andere vochtige ruimtes. ook hadden jullie het over val schade, maar ik heb mijn telefoon nooit laten vallen. ook ging het over druk schade Terwijl mijn telefoon alleen niet oplaadt na het ”zwarte” scherm en daarna deed die het meestal weer maar omdat ik wou dat dit niet meer voorkwam heb ik hem dus weggebracht. Dus waarom zou hij stuk zijn door ”zoveel schade” terwijl het alleen voorkomt na het zwarte scherm en tussen door heb ik er geen problemen mee gehad. Ik heb ook contact opgenomen met Samsung zelf en gevraagd of dit probleem vaker is voorgekomen en hun hebben mij vertelt dat dit kan zijn omdat mijn telefoon denkt dat die verbonden is met een externe apparaat. Ik betaal nu wel mijn kosten voor 4G netwerk maar heb een niet een apparaat die daar op werkt.

Als mijn telefoon tegen een veel lagere vergoeding of geen vergoeding gemaakt kan worden en het eerlijk word behandeld. Of dat ik een nieuw apparaat krijg.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over E-Repair.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over E-Repair.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shannvoll