Klacht: Saldo weg maar geen bestelling geplaatst

op 12 december 2017 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer/mevrouw,

Vandaag wilde ik een epilator ter waarde van 27,99 euro. Ik was bezig met mijn klantnummer en pincode invoeren. Mijn cadeaukaart die ik heb gekregen van werk is ter waarde van 25,00 euro. Ik moest nog 3 euro afrekenen. Aangezien ik daarna mijn pinpas en mijn gegevens erbij haal is dit weg gegaan. En er werd aangegeven dat iets fout is gegaan. Nu is mijn ceadeaukaart op 0,00 euro en heb ik niks besteld. Ik zou graag verder geholpen worden. Dit is een grote teleurstelling en ik zou mijn bestelling alsnog willen plaatsen met mijn cadeaukaart. Mijn klantnummer is : 6064 3639 1792 2520 792
Mijn inlog naam is ikram.daoui@hotmail.com. Ik zou graag z.s.m. mijn saldo terug willen.

Met vriendlijke groet,

Ikram daoui

Gewenste Oplossing:

Als mijn saldo op mijn kaart staat en ik mijn bestelling alsnog kan doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 12 december 2017 om 17:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw D.

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken. Het saldo staat weer op uw kaartnummer. U kunt dus een nieuwe bestelling plaatsen met de cadeaukaart.

Mocht dit om wat voor reden dan ook alsnog niet lukken, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Zij zorgen direct voor een oplossing. Ik ga er vanuit dat dit niet nodig is.

Bedankt voor uw melding en ik wens u nog een fijne avond verder.

Groet,
Imro
bol.com

Alle klachten die gemeld zijn door Ikram.D