Mijn Klacht:
omdat de schoenen in mijn maat in de winkel kapot waren, heb ik op advies van de medewerkster de schoenen online besteld op de sacha site. dit is 13 dagen geleden. DHL moet de bezorging doen. DHL zegt inmiddels 2 keer de schoenen afgeleverd te hebben bij de buren. de buren hebben niets ontvangen + ik heb geen afleverbewijs in de brievenbus. Daarnaast heb ik DHL 2 keer op hun site verzocht om op ’s avonds te komen afleveren, vanwege mijn werkverplichtingen overdag. 2 keer voor niet thuis gebleven: dhl is niet gekomen.
Sacha klantenservice zegt het erg vervelend te vinden, echter ze kunnen alleen contact opnemen me DHL om te vragen wat er aan de hand is. Vorige week heeft de klantenservice gezegd dat ik na 7 dagen geen schoenen te hebben, mijn geld zou kunnen terugkrijgen. Tevens is advies gegeven m de schoenen op de Wehkampsite te bestellen. Dit heb ik gedan: volgende dag in huis.
Vandaag zegt Sacha dat ik alleen mijn geld terugkrijg als ze de schoenen terug in hun bezit hebben.
Sacha klantenservice heeft vorige week aangegeven veel klachten te hebben met DHL: ze zeggen dat ze bezorgd hebben, maar hebben dit dan niet.
Kortom, ik ben 50 euro kwijt en Sacha wil dit geld tot op heden niet terugbetalen. Schandalig.
Gewenste Oplossing:
als ik mijn geld terugkrijg.
tip voor Sacha: laat mensen tekenen voor ontvangst als ze de spullen van DHL bezorgen.
