Mijn Klacht:
Beste S. Oliver,
Ik heb in november laarsjes gekocht via Zalando van het S.Oliver. Na 1,5 maand was de zool volledig gebarsten en liep het water mijn schoen in. Ik heb netjes mijn geld terug gehad via Zalando.
In de veronderstelling dat dit een éénmalig incident was heb ik nieuwe exemplaren besteld, maar ik ondervind nu na 1,5 maand exact hetzelfde probleem. Ik vind dit een kwalijke zaak en niet de kwaliteit die ik gewend ben van jullie. Het gaat om de S. Oliver laars met de volgende specs:
Materiaal wasvoorschrift
Materiaal buitenlaag: Textiel
Voering: Textiel
Binnenzool: Textiel
Zool: Kunststof
Voeringdikte: Warm gevoerd
Alles over dit product
Neus: Rond
Hakvorm: Vlak
Sluiting: Instapperopen
Patroon: Effen
Artikelnummer: SO211X00U-N11
Gewenste Oplossing:
ik vind dat jullie dit moeten weten in de hoop dat jullie hier in het vervolg iets aan de kunnen doen