Klachten over S.Oliver

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over S.Oliver zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van S.Oliver in de categorie Kledingwinkels

4 klachten gemeld
1.7 /10
3 stemmen
3

Tijdslijn

Geld niet terug ontvangen na retour

Klacht van op 08 oktober 2018 over S.Oliver in de categorie Kledingwinkels

In augustus hebbik een aantal jurken besteld bij de webshop van S.Oliver. Binner 14 dagen (op 22 aug 2018) Heb ik twee jurken retour gezonden. Inmiddels heb ik twee maal geinformeerd naar het retourbedrag maar ik ontving twee maal een... Lees meer

Kapotte ketting wordt niet vergoed.

Klacht van op 01 november 2017 over S.Oliver in de categorie Kledingwinkels

Op 21 augustus 2017 heb ik tijdens mijn vakantie een ketting gekocht in de s.Oliver shop te Sluis. Deze ketting bestaat uit een leren veter met hieraan een kruisvormige hanger. Al na twee weken viel de hanger van de ketting... Lees meer

gaatjes in kleding

Klacht van op 07 maart 2016 over S.Oliver in de categorie Kledingwinkels

In het programma Radar is aandacht besteed aan gaatjes in kleding ter hoogte van de buikstreek. Zie website http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/12-10-2015/gaatjes-in-t-shirts/ Ik heb deze gaatjes ook en inmiddels zijn minstens 4 kledingstukken van deze fabrikant niet meer fatsoenlijk draagbaar. Graag zie ik een reactie... Lees meer

Mouw witte blouse gescheurd

Klacht van op 03 januari 2016 over S.Oliver in de categorie Kledingwinkels

Oktober 2015: online witte blouse gekocht van het merk St oliver. 3 x gedragen, 30 graden gewassen op een fijnwasprogamma. Bij het aantrekken 1ste Kerstdag scheurde de mouw van schouder naar elleboog totaal af en nog niet eens op een naad. Ik... Lees meer