Klacht: Aankoop jeans

Hilde..ik heb geen klantnummer op 03 oktober 2022 over S.Oliver in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waarom kan ik mijn betaling niet afronden ?
Er komt op het scherm altijd :oh nee ,er is een fout opgetreden,ik heb al verschillende keren geprobeerd en lukt niet!
Vandaag in Aalst 20% korting :shopping20
Wegens weekend van de klant .
Als ik deze week mijn bestelling kan plaatsen loop ik wel mijn 20% mis!.!!
Graag antwoord aub..

Gewenste Oplossing:

Mijn betaling en bestelling kunnen afronden en mijn 20% ontvangen!!
Dank je wel

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over S.Oliver

Reactie van de melder van de klacht Hilde..ik heb geen klantnummer

2 jaren geleden - Kunnen jullie me een oplossing bieden aub met mijn 20% korting ?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over S.Oliver nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hilde..ik heb geen klantnummer