Klacht: Ryanair accepteerde geen Maestro op onze vlucht.

op 14 juli 2019 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op onze vlucht van Zadar naar EHV konden we niet betalen met beide onze (maestro) pinpassen. ‘Dan had u maar een creditcard moeten hebben’ zei de zeer onvriendelijke Poolse stewardess. We hadden erg honger en waren hierdoor zeer teleurgesteld. Wanneer gaat Ryanair eens beseffen dat ruim 80% van de Nederlanders geen creditcard heeft? Erg jammer dat ons niet een passende oplossing werd geboden met bijv. wat te drinken o.i.d.

Gewenste Oplossing:

Wanneer Ryanair Maestro betalingen accepteerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

Bericht van Robin van Klacht.nl

14 uur geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom.D