Klacht: nog steeds geen terugbetaling

op 01 augustus 2020 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Wij hebben voor 4 personen een vlucht geboekt naar Sicilië vanaf Airport Eindhoven naar Catania met vluchtnr. FR4062 op 5 juni een terugvlucht vanaf Catania op 22 juni met vlucht FR4061 De reis werd op 16 mei door Ryanair i.v.m. COVID-19 geannuleerd. Wij hebben aangegeven geld terug te willen ontvangen. Tot heden 1 augustus hebben wij nog steeds geen terugbetaling ontvangen.

Alle mogelijke manieren om het geld terug te ontvangen draaien op niets uit. Mail gestuurd. Wordt niet op geantwoord. Als je probeert te zoeken op de website wordt beloofd dat het geld z.s.m. wordt overgemaakt. Wil je iemand aan de telefoon krijgen dan kan dat alleen in het Engels en hang je 25 minuten aan de lijn en soms wordt de verbinding verbroken na 10 minuten wachten. WIJ ZIJN ZEER ONTEVREDEN OVER DEZE HANDELWIJZE!!!!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door L van Bruggen