Klacht: Geen refund of voucher

Jort Tijs op 07 oktober 2021 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Onze vlucht van Koln naar Mallorca is geannulleerd in Corona-tijd. Ik heb alles geprobeerd om een voucher te krijgen of een refund. Constant op de website een melding van een technical error, dag in dag uit. En op de website wel lopen te paraderen dat ze bijna alles hebben opgelost: pertinente leugen is dit. Telefonisch: onbereikbaar. Per mail: geen reactie. Wat moet ik doen om gewoon of een voucher te krijgen, of een refund. Hier houd ik een hele nare smaak aan over, en dat zal iedereen weten ook. Wel steun trekken, maar vervolgens niet de gedupeerden compenseren. Heel naar dit.

Geld terug, of misschien een voucher alhoewel ik dan nog wel een excuses of iets dergelijks verwacht voordat ik of iemand van ons gezin weer met Ryanair zal vliegen. Ook zal ik dan stoppen met de negatieve berichten en wellicht zelfs iets positiefs laten horen. Mijn vertrouwen in Ryanair op dit moment is in ieder geval op een dieptepunt.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jort Tijs