Klacht: Extra in rekening gebracht voor bagage

Hannie Jansen Reijntjes op 23 juni 2022 over Ryanair in de categorie Vliegmaatschappij

Goedenavond,
Familie Reijntjes en partners (8 personen) hebben 24 mei 2020 een vlucht geboekt van Eindhoven naar Porto. Omdat we uitnodigt waren voor een bruiloft besloten we om tickets te boeken met een koffer van 20 kilo.
Dinsdag 31 mei volgen we terug vanuit Porto naar Weeze, Duitsland. Online inchecken gaf veel problemen. Oei foutje probeer het opnieuw. Eindelijk kon ik verder op de site. Maar het systeem gaf aan dat we een extra handbagage/ koffer wilden hebben. Dit kon niet verwijderd worden. Wij hadden geboekt voor allen met een koffer van 20 kilo, dus dat was niet nodig. Het was niet mogelijk om dit uit het systeem te halen, wat ik ook deed. De kosten waren €160,00 die via de creditcard afgeschreven werden.
Ik verzoeken vriendelijk dit bedrag terug te storten.
Datum 31 mei 2022, Porto naar Weeze, de heer Jansen, de heer Bongers, de heer De Kok, de heer Van der Aa, 4 dames Reijntjes.

Het bedrag kan terug betaald worden op rekening nummer NL12 ABNA 0490197701 t.n.v. de HeerG.M.A. Jansen.

Ik hoor graag van u,
Met vriendelijke groet
Hannie Jansen Reijntjes
Digitaal gestuurd en bij u bekend met referentie nummer 20922274.

Het bedrag van €160,00 retourneren of een voucher.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ryanair

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ryanair nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hannie Jansen Reijntjes