Klacht: Ruilen

op 09 augustus 2017 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Geachte heer
Heb zondag aankop gedaan in duiven media markt . Tondeuse van het merk Remington met blijdschap naar huis gegaan om het uitpakken en gelijk te gebruiken kom ik achter dat het defect is . Dus ben vandaag dinsdag naar media markt Arnhem met de tondeuse en de bon om de artikel te ruilen tijdstip tussen20:00 en 20:30 want ik was immerhin tevreden met mijn aankop maar dat was bij de heer achter de balie weinig te zien aan blijdschap ten eerste kun hij de bon niet scannen en hij zij dat het niet op de bon staat , heb hem wel vriendelijke geholpen en met de vinger aangewezen dat het wel duidelijk staat met artikel nummer en beschrijving en dat kun de jonge man wel zien maar hij stond niet in de systeem wat mij betreft geen reden is en dus denk hij dat ik het product terug heb gebracht of niet afrekend heb wat belachelijk en onaangenaam situatie om mij als dief te beschuldigen waarbij ik een trouw klant ben en netjes heb afgerekend . Ik verwacht een snelle oplossing immerhin is de product niet in gebruik geweest met duidelijk klacht .
Mvrg
Rita Botros

Ruilen van product en netjes behandeld worden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rito007