Klacht: Robotzuiger na amper 11 weken kapot en geen service

witros op 14 april 2025 over Rowenta in de categorie Huishoudelijke apparatuur

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op 11-1-2025 een robotzuiger van Rowenta aangeschaft. op 29-3-2025 stond hij stil. storing stofzuigermotor. Het apparaat diende opgestuurd te worden, dat gedaan. Dan duurt het twee weken voor je hem in dezelfde staat terugkrijgt. Ja inderdaad in dezelfde staat, dus met storing stofzuigermotor. En dan moet je hem weer terugsturen en opnieuw aanbieden. en als die het daarna nog niet doet, moet je hem voor de derde keer opsturen. En als die het dan nog niet doet, dan gaan ze kijken voor een oplossing. Aldus de klantenservice van Rowenta. Dat je huis niet schoon gemaakt kan worden interesseert ze niet. Dat dit geen service en normale garantie is, interesseert ze niet. Dat dit afbreuk doet aan hun eigen merk interesseert ze net zo min. Deze antireclame zal ik daarom graag delen.

Gewenste Oplossing:

een vervangende stofzuiger die het wel doet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Rowenta over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door witros