Rowenta had een promotieactie om voor € 160 in de actietermijn van 1-9-2023 en 1-10-2023 producten aan te schaffen, om een Blender-2-go te ontvangen.
Hun actievoorwaarden stonden er bij en die heb ik doorgenomen. Zowel in de dik gedrukte koptekst, als... Lees meer
Sedert 04 08 aan het bellen en mailen om een onderdeel in garantie te vervangen. Telkens we gaan dit direct bestellen maar gebeurt nooit. Nu wordt de lijn dichtgegooid zodra ik mij kenbaar maak. Lees meer
Beste,
Ik heb een Rowenta x force flex 15.60 aangekocht en heb een formulier ingevuld met de juiste gegevens maar ik krijg geen sms code om mijn stofzuiger te valideren,zou je dit willen bekijken.
Mvg Bart Lees meer
Beste,
Eind vorig jaar koop ik een oplaadbare stofzuiger ROWENTA FLEX ANIMAL RH99F 1WO
waar ik 2X 10 minuten met werk en die werkt niet meer op 05/01/23 ga ik er mee terug naar de winkel VAN DEN BORRE AALST en... Lees meer
Vorig jaar een Rowenta steelstofzuiger gekocht (WOWENTA Air Force Flex 760). Het slangpunt is al gebroken binnen een jaar. Ter reparatie aangeboden per 13 december 2022. Inmiddels zitten we alweer op 27 januari 2023 en het is nog steeds niet... Lees meer
Beste SEB,
Ook eerder 23-03-2022 conact met jullie gehad medewerker LYNN, over dit product en nog steeds mee bezig na 3 maanden. IK WIL EEN NIEUWE ROBOT OF MIJN GELD TERUG!!!!!!!
Hierbij heb ik een klacht over een robot die ik 3... Lees meer
Via website stofzuigerkop besteld, welke met 2 dagen verzonden zou zijn. Helaas is artikel nu naar week eindelijk binnen.
Doos is open geweest en buitengewoon simpel weer dichtgeplakt door bezorgserivce (GLS).
bij ontvangst direct foto's gemaakt en contact gezocht met Rowenta.
Alleen... Lees meer
Ik heb vijf dagen geleden een dure Rowenta accu-stofzuiger gekocht. Nu zag ik ineens een dag later op de Facebooksite van Rowenta Nederland dat je een gratis dweil mondstuk erbij krijgt. Ik heb via de website van Rowenta een bericht... Lees meer
Goedendag,
Mijn stofzuiger is stuk. Ik heb al meer dan 6 keer een formulier ingevuld om contact te krijgen met hen. Tot op heden nog niets ontvangen. Ik wil alleen maar contact maar niemand die mij te woord staat. Ik... Lees meer
mijn -op 13-11-21 gekochte- nieuwe draadloze steelstofzuiger X-Force Flex 11.60, wil sinds 3 weken niet meer opladen. Klantenservice is NIET bereikbaar, alleen voor klanten die aan een actie meedoen.
op het ingevulde webformulier wordt niet gereageerd, zoals beloofd , binnen 10... Lees meer