Mijn Klacht:
Op 29 januari 2021 heb ik via de website van Rowenta de cashback aangevraagd. Ik heb hier helaas geen printscreen van gemaakt, maar de cashback was succesvol aangevraagd en binnen 6 weken zou het geld gestort worden.
Na 6 weken ben ik maar eens gaan bellen. Rowenta vraagt om een referentienummer wat ik nooit ontvangen heb.
Ik heb gevraagd of ik het dan opnieuw moet indienen of dat ik mijn streepjescode en aankoopbon zou mogen sturen via mail. Maar ze reageren alleen met de tekst:
Graag ontvangen wij uw adresgegevens en registratienummer om het een en ander voor u na te gaan.
Heeft u geen bevestigingsmail ontvangen, dan is uw registratie niet afgerond. Mocht u de melding die u heeft ontvangen op het scherm beschikbaar hebben in een screenshot, dan ontvangen wij deze tevens graag in een reactie op deze email.
Ik heb dat alles niet ontvangen. helaas heb ik geen printscreen gemaakt, geen mail ontvangen.
Ze vinden geen gegevens op adres, conclusie: ze helpen mij niet meer verder.
Dag 50 euro cashback!
Gewenste Oplossing:
uitbetaling van de 50 euro cashback
