Mijn dochter kreeg een boete van 125 euro omdat ze de ingang van de restafval container geblokkeerd had.
Schandalig alle restafval containers zijn regelmatig vol door heel overschie heen.
Op tweede kerstdag is ze beboet door de roteb.
Afgelopen zaterdag zijn wij een... Lees meer
Goedenmiddag. Vandaag bij het ophalen van de huis vuil container heeft de medewerker van de Roteb mij container kapot gemaakt en zo achter gelaten. Dat vind ik niet netjes. Ik heb de container in bruik leen van de gemeente... Lees meer
3011 mz rotterdam burg walsumweg rest vuil containers niet geleegd 12 st a 1100 liter Lees meer
Goedemorgen het huisafval in de postcode 3045PE te Rotterdam is gisteren ( 11-10-2921) niet opgehaald. Dus de hele straat staat vol containers. Gaarne ophalen. Lees meer
Daar ik op de dortsestraatweg woon met een invalide parkeerplaats over komt het mijn vaak dat als ik weg ben en de kliko wordt geleegd dat deze dan op mijn parkeerplaats staat ipv weer op de stoeprand .
Beste Heren... Lees meer
hallo waarom is onze vuilnisbak niet geleegd staat gewoon aan de straatkant netjes ze hebben er niet eens naar gekeken pfffffffffff ze liepen alleen aan de overkant en keken niet eens naar onze kant wanneer word die nu geleegd... Lees meer
Ik ben de enige in de straat waarbij de container niet geleegd is.
De container is niet te zwaar en het afval zit niet te vast.
Ik ben de vuilnisman achterna gehold in de regen en die zei dat er zometeen een... Lees meer
In de hele wijk Haag en Park in Rotterdam Nesselande zijn de grijze kliko's met huisafval niet geleegd. Lees meer
Vandaag is onze huisvuilcontainer maar voor de helft geleegd, nu duurt het weer twee weken voor hij hopelijk wel goed geleegd word, met dit weer is dat niet bevoordelijk. Het huisvuil zat gewoon los in de container.
Het vuil lag... Lees meer
Heel de straat zijn de grijze containers geleegd maar bij ons en het stinkt. Lees meer