Bij dordtselaan op hoogte van 16 1820 wordt vanaf donderdag word vuil niet opgehaald het barst van stank rond om de conttainers uw aandacht aub... Lees meer
Al maanden ligt er een betonplaat (ondergrondse container) op straat
Na div meldingen nog steeds niet opgehaald
Plaat ligt aan de Hondsdijkstraat 32 3042VM Lees meer
2 weken geleden zijn de ondergrondse containers er tijdelijk eruit gehaald i.v.m .riool en straatwerkzaam heden.Er zijn toen bovengrondse containers neergezet op het toegangspas naar onze flat toe. De mensen van de riool hebben toen deze verplaats naar de hoek... Lees meer
Op 26 maart j.l. heb ik via het algemene nummer een melding gemaakt van een varken wat waarschijnlijk als resten van slachtafval was gedumpt (melding nr 2923044) Het slachtafval lag als bij de ijssel. Ik zou binnen 3 werkdagen terug... Lees meer
Roteb is vergeten mijn kliko te legen, terwijl deze al vanaf half 6 vanochtend buiten stond Lees meer
Ik heb al eerder een klacht ingediend over het tijdstip waarop de ondergrondse containers door de Roteb worden geleegd. Een meneer van de Gemeente heeft me daarna gebeld en zei me dat de tijden voor het legen van die containers... Lees meer
Bij het legen van de huisvuilcontainers wordt er nogal eens slordig en gemakzuchtig omgesprongen met het terugzetten van de geleegde containers. Soms staat een containers hinderlijk op de rijweg en deze morgen werd de geleegde kliko plat op straat gegooid... Lees meer
Ik heb mijn container van de papierbak met deksel buiten gezet. Nu kom ik terug van mijn werk en staat er alleen nog een papierbak zonder deksel buiten. Iemand heeft mijn papierbak gepakt. Lees meer
Beste mensen, al een paar keer is de vraag gesteld om het riool/put te ontstoppen of schoon te zuigen. Bij de regenval loopt deze riool/put niet door met gevolg dat mijn toilet het water niet kan wegspoelen.
De locatie is eind... Lees meer
De papierbakken ijn niet geleegd op woensdag 27 december Lees meer