Klacht: miscommunicatie

sjoerdmarja op 11 december 2018 over Roteb in de categorie Afval- en vuilnis bedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Wacht op reactie
Bedrijf Roteb
Status Open
Datum 11 december 2018

Een klant van Roteb ervaart miscommunicatie rondom de verplichte omschakeling naar afvalscheiding. De klant merkt op dat de kosten zijn gestegen, dat er meer eigen inspanning vereist is om afval kwijt te raken, en dat de voorlichting over deze veranderingen niet tijdig is gecommuniceerd. Daarnaast heeft de klant eerder geprobeerd contact op te nemen via e-mail, maar heeft hierop nooit een reactie ontvangen.

Mijn Klacht:

Verplicht omschakelen naar afvalscheiding. Resultaat: Kosten gaan omhoog, je moet er zelf veel meer doen om je afval kwijt te raken en je krijgt bericht over voorlichting met een datum die al voorbij is.
Zeer slechte beurt, werkt niet om het beoogde doel te bereiken!
Had in de aanloop ook al mails gestuurd maar nooit antwoord gekregen.

Gewenste Oplossing:

betere communicatie en kosten voor particulieren omlaag.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Roteb

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Roteb nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als consument in Nederland heeft u sterke rechten. Bij klachten kunt u de interne klachtenprocedure doorlopen, naar de Geschillencommissie of het Kifid stappen, of advies vragen bij ConsuWijzer.

Bron: ConsuWijzer / ACM