Klacht: Rome, Florence 10 dagen

op 21 augustus 2017 over Bolderman in de categorie Online Reisbureaus

Zeer slechte tot matig hotels die ons zijn aangeboden.

De topper van meest slechtste hotel ooit was toch wel “Roma Domus “nabij Rome.

Het gehele hotel verkeerde in zeer slechte onderhoud. Het was er ronduit, smerig, onhygienisch, en gevaarlijk!! Hier kan en mag je mensen niet meer onder brengen. Het eten was koud, smakeloos, rauwe kip, eentonig, en zeker geen 4 sterren kwaliteit!~

Het was niet mogelijk om overdag daar te blijven, omdat het hotel na vertrek van de gasten gesloten werd. Er was niets meer te krijgen, geen kop koffie, of glaasje fris! Ook s ‘avonds na het eten kon je niets meer nuttigen of verkrijgen. Wou je toch iets drinken , dan kon je dit vanuit de bus meenemen naar binnen.

De andere hotels die uit gekozen werden om te overnachten waren ook matig tot slecht. Hotel Bondi was nog een redelijk hotel, eten , kamers en voorzieningen waren redelijk.

Wij als familie die met 4 personen aan deze reis hebben deelgenomen hebben een nare en vervelende herinnering aan deze reis over gehouden.

Als aanbeveling zou het wenselijk zijn om al deze hotels en ook de reis eens grondig onder de loep te nemen!!

Voor nu zijn wij zeer teleurgesteld in deze hele reis. We hebben alles behalve genoten van de vakantie.

Deze reis moet grondig onder de loep worden genomen, en hotels moeten pertinent worden geschrapt !

Een tegemoed koming in extra gemaakte kosten, voor extra eten en drinken inslaan en de geleden ergernis , verdriet en teleurstelling zou heel prettig zijn.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bolderman over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door dorothe.k@hotmail.com