Klacht: roekeloos rijdende medewerker

op 21 januari 2014 over PostNL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Beste medewerker PostNL,

Ik schrok mij gister dood toen ik door mijn woonwijk fietste, een PostNL busje kwam met grof geweld te Pasteurlaan 52 Eindhoven aanscheuren. Tot mijn verbazing kwam ik deze chauffeur 2 minuten later weer tegen (ik was op de fiets).
Een korte opsomming van wat de bestuurder allemaal deed wat niet conform de wet is:
– Geen richting aangeven bij het afslaan
– Ruim 50 rijden in een woonwijk waar je 30 mag op een tijdstip waarop veel kinderen zich naar sport begeven
– BELLEN achter het stuur (dat kan toch gewoon echt niet?)
– Geen waarschuwingslicht aanzetten terwijl hij bezig was de postbus te legen
Dit is vooral ernstig aangezien dit een drukke woonwijk is waar veel kinderen overdag van en naar school, sport, muzieklessen etcetera fietsen, als ik niet had opgelet had had hij me bijna ook van mijn sokken gereden.
Hier even nadere informatie:
Nummerbord van het busje 35-BN-DL
Tijdstip 17:40
Datum 15/01/2014
Plaats pasteurlaan 52 te Eindhoven 5644JE
Ik hoop dat er adequate actie wordt ondernomen door deze roekeloos rijdende chaffeur.

Dat er adequate actie wordt ondernomen tegen deze chauffeur die duidelijk een keer zijn rijexamen over zou mogen doen.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar PostNL over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door PostNL in behandeling genomen

Heeft op 26 november 2014 om 13:33 geantwoord

Geachte heer Vermarien,

Sinds 1 november neemt PostNL ook de klachten in behandeling die op de site van Klacht.nl worden ingediend.

Omdat uw klacht al lange tijd geleden is geplaatst, gaan wij ervan uit dat deze verouderd is of op een andere wijze al is opgelost.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door GijsVermarien