Mijn Klacht:
Slechte service, afspraken worden niet nagekomen. Zowel niet door het hoofdkantoor als in het filiaal in Leidschendam. Dure producten, maar geen service. Zodra je een aanbetaling hebt gedaan kun je het product/meubelstuk niet meer annuleren. Een gewenste oplossing blijft uit en de aankoop wordt door je strot geduwd. Ik heb echt geen enkele vertrouwen meer in RM en ben zwaar teleurgesteld over de gang van zaken. Er zijn fouten ontstaan vanuit RM, maar er wordt niet tot nauwelijks geacteerd op de klachten die ik heb neergelegd. Vervolgens hebben medewerkers tot twee keer toe een order voor zich van een andere klant waarbij er gegevens met mij gedeeld zijn die ik niet dien te weten. Ik ben naar mijn weten heel helder geweest in wie ik ben en wat mijn vraagstuk was. Leiding en management moeten vervangen worden en er zou eens kritisch gekeken moeten worden naar het personeel van de ‘klantenservice’ en in de winkels. Deze zijn naar mijn mening niet capabel genoeg. Hierbij baseer ik mij ook op vele andere ontevreden reviews waarbij dezelfde problemen geschetst worden. Voor mij geen aankopen meer bij RM. Ik zal mijn klacht nu neerleggen bij de geschillencommisie aangezien RM niet met een gewenste/passende oplossing komt.
Gewenste Oplossing:
Ik heb geen vertrouwen meer in Riviera Maison. Hierdoor wil ik de order annuleren waarbij ik niet de helft van mijn aanbetaling kwijt ben en gewoon de volledige aanbetaling terug gestort krijg.
