Klacht: Retour melding niet opgenomen

cvoogt op 07 februari 2023 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee weken geleden een melding gemaakt dat mijn artikelen kapot geleverd waren. Hierbij geen verpakkingsmateriaal gebruikt. .
2 artikelen kunnen niet in gebruik genomen worden.
Ik heb gebeld waarop ik te horen kreeg doe maar een mail. 2 mails gestuurd weer geen gehoor terug .
Nogmaals gebeld.
Er was geen lange wachtlijst en dit zou opgenomen worden.
Inmiddels weer dagen verder geen enkele reactie.

Ik hoor niets .
Krijg geen mail terug.
En telefonisch word je afgescheept met u kunt mailen.

Mijn artikelen zijn onbruikbaar

Gewenste Oplossing:

Graag nieuwe artikelen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cvoogt