Klacht: Geld niet terug naar retour sturing

Milou Massaar op 18 januari 2022 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb 26-12 een bestelling gedaan bij riviera maison
30-12 kwam deze netjes binnen ,maar door een kerst kado die ik heb gehad wilde ik deze graag terug sturen, omdat ik anders twee dezelfde had.
7-01 kreeg ik een mailtje met daarin dat de retour was terug gekomen en het geld terug op mijn rekening gestort zou worden.
Inmiddels is het 18-01 en heb nog steeds niets ontvangen.
Waar blijft mijn geld?

Gewenste Oplossing:

Dat ik mijn geld deze week nog terug op de rekening heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Milou Massaar