Klacht: Artikel wel betaald maar nooit binnen gekregen

Mount Vernon Votive S op 08 februari 2021 over Riviera Maison in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 15 januari de Mount Vernon Votive S besteld en betaald. Product is tot op heden niet binnen gekomen, meerdere keren over gebeld naar de klantenservice. Elke keer kreeg ik een andere werknemer met een ander verhaal. Elke keer kreeg ik te horen dat het intern doorgespeeld zou worden. Echter werd er werkelijk niets mee gedaan. Niemand wist waar het product was.
Uiteindelijk product geannuleerd om mijn geld terug te krijgen. Ik bestel nooit meer wat bij riviera Mason. En hoop wel mijn geld terug te zien.

Gewenste Oplossing:

Het liefst natuurlijk als ik het product ontvang maar dat zie ik niet meer gebeuren dus wil ik mijn geld terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Riviera Maison

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Riviera Maison nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mount Vernon Votive S