Klacht: Ondanks opzeggen account incasso door laten lopen

Mw Edens op 12 april 2025 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn account bij Easypark opgezegd via de app twee maanden geleden. Easypark heeft mij daar geen bevestiging van gestuurd. Wel heb ik mensen aan de telefoon gehad die mij verzekerden dat mijn account helemaal gewist was. Riverty blijft echter €3 per maand incasseren van mijn rekening, en zegt dat ik het moet oplossen met Easypark. Beiden reageren niet op mijn mailtjes aan klantenservice, en telefonische hulp bestaat uit vriendelijk mededelen dat ze niets voor me kunnen doen, dat ik support moet mailen. De mevrouw van Easypark die me telefonisch verkzekerde dat mijn account gewist was, helemaal verdwenen, raadde me aan km de incasso van Riverty terug te boeken, maar dat bleek een slecht idee! Riverty reageerde daar nl WEL meteen op, met een zeer vriendelijke het kan gebeuren mail, die toch wel duidelijk maakte dat dit consequenties voor me ging hebben. Dus toch die €3 maar weer aan ze overgemaakt, en nog een keer gebeld met Easypark, of ze aan Riverty duidelijk konden maken dat mijn account gewist was. Maar omdat mijn account gewist was, konden ze dat niet; hij kon mij nergens meer terug vinden in Easpark’s administratie. Hij snapte niet dat ik moest lachen toen hij het bij Riverty neerlegde; dat die hun administratie niet op orde hadden. Hij had geen antwoord toen ik vroeg of Riverty door Easypark op de hoogte was gesteld van mijn grondig gewiste account. Dat kon hij niet zeggen; mijn account was immers zo goed gewist. Ik vrees nu dat ik de rest van mijn leven €3 per maand aan Riverty betaal.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als Riverty opgehouden is, €3 administratiekosten per maand van mijn rekening te schrijven voor een Easypark account dat gewist is.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

Bericht van Riverty

2 weken geleden - Geachte heer/mevrouw, Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen. Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) kunnen wij op deze website niet inhoudelijk reageren op uw klacht. Wij adviseren u daarom om uw klacht te melden via [email protected]. Wij zullen deze dan inhoudelijk beantwoorden. Met vriendelijke groet, Freya

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

Riverty

Heeft op 06 mei 2025 om 15:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) kunnen wij op deze website niet inhoudelijk reageren op uw klacht. Wij adviseren u daarom om uw klacht te melden via [email protected]. Wij zullen deze dan inhoudelijk beantwoorden.

Met vriendelijke groet,
Freya

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mw Edens

Heeft op 07 mei 2025 om 19:53 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Het advies om een mail te sturen is achterhaald; dat was het eerste dat ik deed, en daar is nooit op gereageerd. Mijn emailadres was volgens de call centre help desk medewerkers onvindbaar in het systeem, dus het advies om nog maar weer eens een mailtje te sturen kan ik niet serieus nemen. En dat Riverty zich verschuilt achter een AVG , en niet inhoudelijk in gaat op de klacht, is daarom zeer frustrerend

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Edens