Mijn Klacht:
Ik heb mijn account bij Easypark opgezegd via de app twee maanden geleden. Easypark heeft mij daar geen bevestiging van gestuurd. Wel heb ik mensen aan de telefoon gehad die mij verzekerden dat mijn account helemaal gewist was. Riverty blijft echter €3 per maand incasseren van mijn rekening, en zegt dat ik het moet oplossen met Easypark. Beiden reageren niet op mijn mailtjes aan klantenservice, en telefonische hulp bestaat uit vriendelijk mededelen dat ze niets voor me kunnen doen, dat ik support moet mailen. De mevrouw van Easypark die me telefonisch verkzekerde dat mijn account gewist was, helemaal verdwenen, raadde me aan km de incasso van Riverty terug te boeken, maar dat bleek een slecht idee! Riverty reageerde daar nl WEL meteen op, met een zeer vriendelijke het kan gebeuren mail, die toch wel duidelijk maakte dat dit consequenties voor me ging hebben. Dus toch die €3 maar weer aan ze overgemaakt, en nog een keer gebeld met Easypark, of ze aan Riverty duidelijk konden maken dat mijn account gewist was. Maar omdat mijn account gewist was, konden ze dat niet; hij kon mij nergens meer terug vinden in Easpark’s administratie. Hij snapte niet dat ik moest lachen toen hij het bij Riverty neerlegde; dat die hun administratie niet op orde hadden. Hij had geen antwoord toen ik vroeg of Riverty door Easypark op de hoogte was gesteld van mijn grondig gewiste account. Dat kon hij niet zeggen; mijn account was immers zo goed gewist. Ik vrees nu dat ik de rest van mijn leven €3 per maand aan Riverty betaal.
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als Riverty opgehouden is, €3 administratiekosten per maand van mijn rekening te schrijven voor een Easypark account dat gewist is.
