Klacht: Ik kan weer geen bestelling plaatsen

adriana star op 12 maart 2024 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kan weer niet met achteraf betalen gebruiken met t zelfde als Klarna. Ik kon eerst wel bestelling plaatsen en nu weer in eens niet. Echt klaar mee.

Dit moet worden opgelost.

Gewenste Oplossing:

Toen ik afterpay ook niet gebruiken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Riverty

Heeft op 13 maart 2024 om 15:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) kunnen wij op deze website niet inhoudelijk reageren op uw klacht. Wij adviseren u daarom om uw klacht te melden via [email protected]. Wij zullen deze dan inhoudelijk beantwoorden.

Alle klachten die gemeld zijn door adriana star