Klacht: Foute incasso

Wvis op 06 juni 2024 over Riverty in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Riverty wil een bedrag via automatische incasso innen over de maand mei.
Wij zijn de maanden april en mei in Spanje geweest klopt dis niet.
Gemeld bij

[email protected]

416199978123
EasyPark maandfactuur 416199978123 voor mei

Gewenste Oplossing:

De automatische incasso verwijderen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Riverty over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Riverty in behandeling genomen

Riverty

Heeft op 06 juni 2024 om 08:16 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van uw klacht informeren wij u dat deze in goede orde is ontvangen.

Vanwege de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) kunnen wij op deze website niet inhoudelijk reageren op uw klacht. Wij adviseren u daarom om uw klacht te melden via [email protected]. Wij zullen deze dan inhoudelijk beantwoorden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Riverty een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wvis