Mijn Klacht:
Ik krijg in februari 2025 een mail dat ik een laatste termijn niet zou hebben betaald. Ik had allang betaald in november 2024 dus teruggemaild met de betalingsbewijzen. Krijg ik een mail terug dat het klopt dat alles wel betaald is. Oké, klaar dacht ik. Krijg ik weer een mail dat het niet betaald is met een boete er bovenop. Ik weer mailen met nogmaals de betaaldbewijzen. Krijg ik weer een mail terug. Ja het klopt hoor mevrouw, we halen de boete weg. Alles is allang betaald. Oké, hèhè. Nu is t klaar …….not ! Krijg ik weer een mail dat het overgedragen is aan het incassobedrijf ! Nou…….ik mag niet schelden maar……Ik weer mailen dat ik er nu klaar mee ben en dat ze het incassobureau moeten laten weten dat alles allang betaald is. Krijg ik weer een mail of ik die bewuste mail over dat incassogedoe wil doorsturen naar mevr… Dat doe ik dus tnv die mevrouw. Krijg ik weer een mail van heel iemand anders met de vraag ‘wat kan ik voor u betekenen’. Dit geloof je toch niet ! Ik weer gemaild met t hele verhaal. Krijg ik te horen dat ze niks voor me kunnen betekenen omdat het overgedragen in aan het incassobureau maar dat ze wel zien dat ik allang alles betaald heb. Ik ben maar gestopt nu want ik ga nu helemaal over de rooie. Onbegrijpelijke werkwijze . Dit kan toch niet ?!
Gewenste Oplossing:
Dat ze nu hun administratie eens op orde krijgen en het incassobureau willen informeren dat ik helemaal geen achterstand heb en nooit heb gehad! Ik wil niks te maken hebben met incassobureaus omdat ik geen schulden maak!!
