Klacht: Voor niets laten wachten

op 23 oktober 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik werd door Tele2 doorverwezen naar hun bezorgdienst. Telefonisch wachttijd 2 uur. Daarna afgebroken. Toen een mail gestuurd. De andere dag gebeld wachttijd anderhalf uur. Konden het niet nakijken maar zouden het naar een andere afdeling doorzetten. Na 3 weken weer eens gebeld. Wachttijd twee en half uur. Men was er mee bezig zouden terug bellen. Na twee dagen weer gebeld. Nu 2 uur moeten wachten. Men heeft met de andere afdeling contact gehad. Zij mogen deze gegevens niet aan klanten leveren. Ook al heb je die nodig voor een rechtszaak. Raar trouwens waarom mag een klant niet weten of en wanneer iets geleverd is. En wie het pakket in ontvangst heeft genomen.

Gewenste Oplossing:

De telefonische wachttijd verkorten en niet zeggen dat de wachttijd 12 minuten is maar de reëele tijd aangeven.
Direct of sneller aangeven dat zij de gevraagde informatie niet mogen leveren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 23 oktober 2019 om 15:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Allereerst vervelend om te horen dat u zo lang heeft moeten wachten, onze welgemeende excuses hiervoor. Ik begrijp uit uw reactie dat dit voornamelijk hetgeen is wat u als vervelend heeft ervaren.

Helaas moet ik u mededelen dat wij een storing in onze lijn hebben zitten. Mijn collega's van desbetreffende afdeling zijn inmiddels bezig om dit op te lossen. We gaan er van uit dat we weer zo spoedig mogelijk onze klanten veel sneller te woord kunnen staan

Met vriendelijke groet,
Reviva Klantenservice ^EB

Heeft op 23 oktober 2019 om 20:25 geantwoord

Men gaat niet in op de snelle afhandeling van de mail. Dit duurde ook 3 weken. Dan komen ze dat om privacy redenen het gevraagde niet geleverd kan worden

Alle klachten die gemeld zijn door Adila