Klacht: niks optijd geleverd

herke paulus de vries op 01 november 2015 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
✉ Reviva has resolved this complaint
✅ Klacht opgelost op 28 december 2016
Reactie van het bedrijf:

Het bedrijf heeft de oplossing alleen met de klager gedeeld.

Klanttevredenheid: 1.0/10 ★☆☆☆☆
Bedrijf Reviva
Status Opgelost
Datum 1 november 2015

Een klant van Reviva heeft geklaagd over een koerier die niet op de afgesproken tijd arriveerde en onjuiste informatie verstrekte over zijn aanwezigheid. De klant was wel degelijk thuis en had duidelijke contactinformatie achtergelaten, maar ontving een briefje met een verkeerde tijdsaanduiding. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

koerier niet tussen afgesproken tijd gekomen en liegt dan over tijd dat ik niet thuis was.Moest er zijn om uiterlijk 16:27 gooit briefje in bus dat ik om 19:30 niet thuis was pure onzin! Wist van te voren dat dit bedrijf slkecht is.Ze konden zelfs nog tel. opbellen stond zeer duidelijk op de bel.

Gewenste Oplossing:

als ik het voor elkaar heb een schade vergoeding via de rechtbank krijg toegewezen,en dat lukt.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 28 december 2016 om 14:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM