Klacht: Mobiele telefoon niet binnen.

op 25 december 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik wacht sinds 27 oktober op mn samsung galaxy A70, in de eerste week zouden ze het toestel brengen. Hebben ze niet gedaan we hadden ze daarna gebeld, zeiden ze dat ze het toestel nooit binnen hebben gehad… Hollands nieuwe zei dat er voor getekend is en dat het bij reviva ligt. Nu weken verder is het niks opgeschoten, ik zou gister mn toestel blijkbaar moeten binnen krijgen, weer niet gebeurd. Contact opgenomen met reviva, zeiden ze dat ze het toestel nog steeds niet hebben! Schandalig dit het gaat nu al weken zo… Elke keer aan de telefoon zeggen dat ze het toestel niet hebben. Mijn geduld is op. En ben er klaar mee. Heel jammer dit…

Gewenste Oplossing:

wanneer ik het toestel binnen heb.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Nick041266