Klacht: Kunnen niet bezorgen.

op 13 december 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Bezorger van onze bestelde mobiele telefoon belt dat hij pinapparaat vergeten is. Overleg met provider mobiele telefoon en adviseerd om niet cash te betalen maar perse met pin. Advies nieuwe afspraak. Zou avond 18u40 terugkomen. Niemand gezien. Weer nieuwe afspraak 2 dagen later tussen 12:00 en 17:00. Reviva komt te vroeg om 11u30, wacht 15 min en gaat weer. Tel contact gehad: koerier is tussen 14:00 en 15:00 weer in de buurt en komt dan afleveren. Niemand gezien: koerier is op een andere route gezet.
Reviva telt dit alles als 2 bezorgmomenten en annuleert. Weg 111 euro.

Wanneer ze hun afspraken nakomen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 13 december 2019 om 16:46 geantwoord

Beste,

Allereerst ontzettend vervelend om terug te lezen dat het zo verwarrend is gelopen, excuses hiervoor!

De eerste bezorgpoging is inderdaad vanwege de pinapparaat niet gelukt. U heeft een tweede afspraak gemaakt voor 4 december tussen 12:00 en 16:30. De koerier heeft aangegeven dat hij om 12:05 bij u langs is geweest.

Uw bestelling is op dit moment gecanceld en het bedrag wat u heeft betaald krijgt u netjes teruggestort op uw rekening.

Nogmaals onze excuses.

Klantenservice Reviva

Heeft op 21 december 2019 om 14:29 geantwoord

Bezorgtijd was afgesproken tussen 12:00-17:00. Koerier was niet om 12:05 maar om 11:33 Hij heeft mij op dat tijdstip gebeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Geen telefoon gezien