Klacht: Krijg mn telefoon niet bezorgd

op 13 december 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het verhaal gaat al 2 maanden zo, het us te lang om alles op te schrijven.
5 keer een afspraak gemaakt, 5 keer niet geleverd. Ik heb alle gesprekken die ik met Reviva hebt gevoerd opgenomen en alle mails heb ik ook. Ik heb bewijs genoeg. Waar is mijn telefoon waar ik al voor betaal en nog niet hebt

Gewenste Oplossing:

Ik wil gewoon mijn telefoon!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 13 december 2019 om 16:38 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Miranda Bosch,

Ik begrijp dat het vervelend is na zoveel keer een afspraak te hebben ingepland en u uw bestelling nog steeds niet heeft ontvangen. Ik zie dat er een bestelling gecanceld is en voor de tweede order een afspraak staat ingepland op 15 december. Ik zal onze planning op de hoogte stellen dat het meerdere malen mis is gegaan bij u en dat wij dit in de gaten houden, zodat dit niet nogmaals gebeurd.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Klantenservice Reviva

Heeft op 13 december 2019 om 19:21 geantwoord

Het is al 5 keer gebeurt. Mijn telefoon ligt gewoon niet in jullie magazijn. Een medewerker is wezen kijken, het ligt er gewoon niet.

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda1964