Mijn Klacht:
Tussen 11.35 en 13.35 uur zou mijn nieuwe telefoon bezorgd worden. Een kwartier van te voren belt de bezorger dat hij eraan komt. Ik kan echter niet pinnen, het pinapparaat is kapot zegt hij, maar moet contant betalen. KPN heeft echter nadrukkelijk gezegd dat er gepind moet worden! Het bedrag heb ik niet in huis. Als de bezorger er zeer snel is heb ik niet de kans gehad om de zaken waar ik mee bezig was stop te zetten en snel naar het winkelcentrum te gaan en te gaan pinnen. De bezorger kan niet wachten. Het is niet zijn probleem. Al volgt er wel een lange welles nietes gesprek. Ook de dame van de klantenservice die ik opbel is alles behalve klantgericht en – vriendelijk. Als dit een nieuwe opstartbedrijf is:Reviva ? Gauw of de naam wijzigen en een klantengerichtheidstrainig volgen. Daar gaat al de tijd die ik heb ingestoken om alles te regelen en de hele middag thuis te zijn verloren!!! Hopelijk heeft Reviva morgen wel een werkende pinapparaat.
Gewenste Oplossing:
1)Begrip dat ik niet binnen die korte tijd even naar de winkels kan om te pinnen. Wachten dus.!! Het is niet mijn fout.
2) Geen machogedragvan de bezorgers, alhoewel hij duidelijk onder druk stond en uit eindelijk wel een beetje meedacht
3) klantgerichtheidstraining volgen
4) Hun fout op tijd herstellen. Samen naar oplossing zoeken. Dus ook bezorgers meer tijd geven om de problemen die zij met zich meenemen op een beschaafde manier af te ronden.
