Klacht: Bezorging

op 30 oktober 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Reviva zou mijn nieuwe toestel zondag ochtend brengen tussen 9 en 13:00. Om 12:00 kreeg ik een bericht dat het niet mogelijk was wegens omstandigheden om mijn toestel te leveren en dat ik een nieuwe afspraak moest maken. Heel irritant, aangezien ik heel de ochtend braaf thuis heb zitten wachten. Ik wilde de klantenservice van Reviva bellen om zo een nieuwe afspraak te maken. Hierbij zou ik 15min in de wachtrij moeten staan, uiteindelijk heb ik opgehangen bij 1uur en 8 minuten omdat ik weg moest. Het automatisch bericht in de wachtrij heeft 45min lang gezegd dat het nog 2 minuten duurde..
Ik heb dus online een nieuwe afspraak gemaakt. Hij zou door ene Achraf bezorgd worden tussen 15:30 en 17:30 op dinsdag. Ik krijg een bericht dat ik niet thuis was en dat ze me gemist hebben. DIt bericht kreeg ik om 11:00. Buiten dat ik gewoon thuis was, dus dat ze me niet gemist zouden kunnen hebben, zouden ze het smiddags pas bezorgen. Wat een onzin om dan in de ochtend al langs te komen. Ookal betwijfel ik uberhaupt dat ze geweest zijn, aangezien ik gewoon thuis was en er niet is aangebeld. Zonde dat Tele2, waar ik nooit problemen mee heb, een samenwerking heeft met zo’n dramatisch slecht bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Als ik me telefoon heb, ik heb hem gewoon nodig deze week. Ook voor werk enz. Belachelijk slechte service van Reviva.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 30 oktober 2019 om 11:09 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Allereerst ontzettend vervelend om terug te lezen dat het zo verwarrend is gelopen, excuses hiervoor!

Ik heb de status van uw bestelling gecontroleerd en kan u het volgende mededelen. Ik zie dat wij in eerste instantie uw bestelling niet hebben binnengekregen waardoor we de bestelling niet hebben kunnen afleveren bij u. Ik zie verder niet staan dat er een koerier is langs geweest, wel is de status van uw bestelling aangepast waardoor u een automatisch bericht heeft toegezonden gekregen. Excuses voor de verwarring! We zijn intern inmiddels bezig om dit automatisch bericht tegen te houden.

Ik zie dat u als gewenste oplossing heeft genoteerd dat wij uw bestelling deze week nog afleveren. Echter zie ik staan dat u de bestelling al geannuleerd heeft. Hierdoor kunnen wij voor deze bestelling niets meer doen.

Met vriendelijke groet,
Reviva Klantenservice ^EB

Heeft op 30 oktober 2019 om 11:11 geantwoord

Heb het zelf maar opgelost idd door te annuleren en bij mediamarkt gewoon een nieuwe telefoon aan te schaffen.
Succes met alle klachten verder die ongeveer elke klant van jullie wel heeft!

Alle klachten die gemeld zijn door mans2810