Klacht: Bezorging

op 30 oktober 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb een bezorgafspraak laten maken tussen 16:00 en 21:00, speciaal hiervoor een halve dag vrij genomen. Krijg ik om 15:00 een mail dat de bezorger is langs geweest en ik niet thuis was. Belachelijk! Er is niet eens van te voren gebeld. Als men kiest voor een bepaald tijdstip dan moet de bezorger zich daar aan houden. Inmiddels al 3 kwartier in de wacht om een medewerker te spreken.

Als mijn telefoon dezelfde dag bezorgd word. Ik ben erg druk en kan niet continu vrij nemen omdat er door reviva geen rekening word gehouden!

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 30 oktober 2019 om 11:16 geantwoord

Beste,

Ik kan heel goed begrijpen dat het vervelend is dat onze koerier buiten de gekozen tijdvak bij u is langsgeweest, onze welgemeende excuses hiervoor!

Het komt inderdaad wel eens voor dat dit gebeurd, ze kunnen wat eerder of wat later aanwezig zijn dan de gekozen tijdvak, helaas heeft dit grotendeels te maken met de situatie op de weg.

Uiteraard doen we ons uiterst best om alle bestellingen wel keurig zoals verwacht af te leveren. Hier zie ik ook terug dat onze koerier op de zelfde dag terug is gaan rijden, en u uw bestelling in goede orde heeft ontvangen. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling toe!

Reviva Klantenservice ^EB

Alle klachten die gemeld zijn door Linaa