Klacht: Afspraken niet nakomen

op 30 oktober 2019 over Reviva in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag voor de tweede keer zitten wachten op een pakketje. Chauffeur kunnen volgen tot op de a9. Nog een keer kijken…..he ….geannuleerd…klantenservice niet te bereiken. Op mail wordt niet geantwoord. Uiterst onprofessioneel bedrijf.

Gewenste Oplossing:

Dat ik A.S.A.P mijn pakketje kan ontvangen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Reviva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Reviva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Reviva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Reviva

Heeft op 30 oktober 2019 om 14:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Ik zie inderdaad staan dat er een bezorgafspraak voor 26 oktober stond ingepland. Wij hebben de bestelling ook keurig ingepland op een route en hebben hier een koerier voor ingezet.

Echter zie ik hier terug dat de bestelling is geannuleerd door de consument zelf. De reden die hier bij gegevens is, is dat er niks besteld was. Hierdoor is uw bestelling teruggegaan naar uw provider.

Met vriendelijke groet,
Reviva Klantenservice ^EB

Heeft op 31 oktober 2019 om 09:18 geantwoord

Ik heb niks geannuleerd.
Er is niemand aan de deur geweest.
Er is door Reviva geen kontact met mij geweest. Niet op de bezorgdag en zeker niet daarna. Afschepen heet dit

Alle klachten die gemeld zijn door Petra kuippie