Klacht: Retourzending niet aangenomen, geld kwijt

op 20 mei 2020 over IKKS in de categorie Kledingwinkels

Eind december 2019 heb ik 2 jurkjes besteld en retour gezonden. Geheel volgens de richtlijnen van IKKS, retour aangemeld, retouretiket geprint (adres in Frankrijk) en met een tracktrace nummer. Na enkele weken nog geen bericht, postnl gebeld, pakketje is op adres aangeboden maar niet aangenomen. Pakket heeft vervolgens 10 dagen bij PostNL punt gelegen maar is niet opgehaald. In de tussentijd zo’n 15 keer gebeld met de klantenservice, omdat je steeds een ander persoon aan de lijn krijgt moet het hele verhaal steeds opnieuw verteld worden. Van kastje naar de muur, eindeloze reeks mailtjes.. ze weten nergens van, ze moeten wachten op de ‘interne dienst’ dus ik moet PostNL ernaar vragen. PostNL heeft vervolgens een onderzoek gestart en komt tot de conclusie dat het pakket 21 feb is bwzorgd bij het oorspronkelijke adres, ik heb hier ook schriftelijk bewijs van gekregen. Alles naar IKKS gestuurd…het enige antwoord wat ik krijg is: we kunnen het pakketjw niet vinden dus u krijgt uw geld niet terug. Niks maar dan ook echt helemaal niks doen ze voor hun klanten. Het gaat om een bedrag van € 344. Schandalig hoe ze met hun klanten omgaan!

Wanneer IKKS het volledige aankoopbedrag vergoedt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKKS

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKKS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Matersmi