Klacht: tramlijn 2

joke van peer op 24 januari 2012 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Maandag 23 jan.jl. zit ik in lijn 2aan het beginpunt en de tram zou over 7min. vertrekken.Op het moment van vertrek komt de volgende tram eraan en krijgen we te horen dat we in die tram moesten.Ik weet en verwacht niet dat ik dan weer uit moet checken want ik ga toch van hetzelfde punt.Maar debestuurder van rijtuignr.706 kon niet wachten om mij in de tram waar ik inzat uit te laten checken want meneer had ineens haast maar dat ik ook een afspraak had daar had hij geen boodschap aan.Dus om op tijd op een afspraak te zijn moet je niet met het openbaar vervoer gaan.

Gewenste Oplossing:

Als het personeel wat vriendelijker en menselijker met passagiers omgaan.

Alle klachten die gemeld zijn door