Klacht: Dagkaart stopt al na 1 rit, geen compensatie!

LeoGraper op 24 augustus 2023 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dagkaart gebruikt van De Tochten naar Hoek van Holland op 23-8-2023, toen we terug wilden gaan kregen we bij het inchecken kaart geweigerd.
Hierdoor €8,35 af moeten tikken op de persoonlijke pas.
Klacht ingediend, alle kaarten met code benoemd, antwoord RET;

Hierbij reageer ik op uw bericht waarin u aangeeft dat de dagkaart het niet meer deed.

Ik vind dit vervelend om te vernemen.
Ik begrijp dat dit een vervelende situatie is geweest, echter is voor ons niet na te gaan waarom de kaart het niet meer deed en wie er wel of niet mee heeft gereisd, hoe vervelend dan ook. Dit is voor ons niet te controleren. Uw verzoek wijs ik daarom af.

Gewenste Oplossing:

Compensatie van € 8,35, te gek voor worden, dagkaart kopen en maar 1 rit geldig, NB het nummer van de kaart opgegeven

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeoGraper