Klacht: Busdienst 245 07:59 uur ex Jan Luykenstraat te Ridderkerk

GonulAbsalemDoymaz op 30 januari 2013 over RET in de categorie Vervoersbedrijven

Geachte RET,

Bij deze wil ik gaarne mijn beklach doen betreffende de uitvallen diensten voor de hierboven genoemde buslijn sinds enkele weken.

Sinds de overgang op RET buslijnen zijn de busdiensten erg onbetrouwebaar.

Ik heb nu zeker al 5 maal sinds 1 january 2013 op bovengenoemde busdienst tevergeefs moeten wachten!…

Hier ondervind ik erg veel hinder van.
Ik mis de connectie voor sneldienst 146 op de Kastanjelaan van 08:07 uur

Tevens kom ik hierdoor te laat op mijn werk in een maand tijd dus al meerdere malen!

en ten slot! moet ik ook nog eens een kwartier op de 1ste volgende bus gaan wachten!( in de kou )

In Ridderkerk hebben bussen te allen tijde bijtijds gereden en zijn er niet eerder bussen uitegevallen met Arriva of Connection, als nu in deze korte tijd al gebeurt bij RET.

De buschaufeusse van bus 245 op 29/01/13 08:13 uur wilde mij van dienst door na te vragen waarom de bus van 08:00 uur niet op is komen dagen.

Toen werd ze flink afgesnauwd door haar collega die haar van die informatie moest voorzien.

Dit vond ik erg onbeschoft tegenover de buschaufeusse

Derhalve ben ik dus uiterst ontevreden!!!

De enige oplossing die ons als klant zijnde tevreden zou kunnen maken is als de bussen volgens schedule zouden rijden.

Tevens vind ik het zeer onbeleefd hoe de RET medewerkers elkaar te woord staan!

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RET

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RET nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door