Mijn Klacht:
Door alle vertragingen en uitval van voertuigen heb ik de afgelopen tijd meerde afspraken moeten afzeggen hierdoor. Het enige war het vervoersbedrijf zegt sorry voor het ongemak, daar heb ik toch niks aan?
Ook als er een bus moest aankomen rijden kwam de bus niet ging ik maar verder lopen en dan halverwege reed de bus voorbij.
Bij omleidingen of werkzaamheden wordt er door het vervoersbedrijf geen pendelbussen ingezet.
zoek het maar uit.
De informatie balkjes werken niet naar behoren, als de tijd afgeteld wordt dan wordt er weer tijd bijgeteld of het voertuig komt gewoon niet opdagen. Of de informatie balkjes staan uit en wanneer dit gemaakt wordt is heel onduidlijk. Bij tramhalte Bredenoord staat helemaal geen informatiebalkje meer het vervoers bedrijf weet het niet. wie dan wel?
Het vervoersbedrijf lost de klachten niet op.
Tijdens deze ochtend staking ook de voertuigen zitten propvol, er vallen ritten uit, het is een grote puinhoop bij dit vervoersbedrijf.
Gewenste Oplossing:
Dat het Rotterdamse OV weer aantrekkelijk wordt,niet een los kaartje online verkopen voor € 4,50 voor 2 uur.
Vooral dat er weer vaker gereden wordt en op tijdm, en bij stremmingen betere informatie verstrekken.
Dat er tijdens de weekenden weer vaker gereden wordt, en bij evenementen meer vervoer inzetten, zodat de voertuigen niet propvol meer zitten
